Thursday 4 August 2011

PROGRAM SEJALIN IKATAN-SEHARI BERSAMA PRS

20 Julai 2010
Dewan Auditorium Canselori UTeM

Pada 20 julai 2010, kelab Pembimbing Rakan Siswa UTeM telah mengadakan satu program “Sejalin Ikatan Sehari Bersama PRS” yang telah diadakan di Dewan Auditorium Canselori UTeM.

Objektif utama program ini diadakan adalah untuk memperkenal dan memberi pendedahan awal tentang kepentingan PRS kepada para pelajar disamping dapat mengeratkan hubungan silaturahim diantara ahli-ahli baru dan lama di dalam PRS. 

Seramai hampir 150 orang pelajar telah hadir pada malam tersebut. Perjalanan program dimulakan dengan bacaan doa oleh dan diikuti dengan ucapan alu-aluan daripada Presiden Kelab PRS UTeM sesi 2009/10, saudara Amir Nazeem Mahamad Tabor dan Puan Hadibah Tahir selaku penasihat kelab .Majlis diteruskan dengan tayangan montaj yang memaparkan carta organisasi kelab, senarai aktiviti yang telah dilaksanakan dan bakal dilaksanakan. 

Majlis diserikan lagi dengan aktiviti  “refreshment”. Antara aktiviti yang dilakukan adalah permainan ular naga,telinga oh telinga  dan Gemuruh dan Pelita. Majlis diteruskan dengan aktiviti pengenalan daripada setiap biro dalam Kelab PRS oleh setiap Wakil biro. Pegawai dan para peserta dijemput untuk menikmati sedikit jamuan yang disediakan. Akhirnya majlis bersurai pada jam 11.00 malam.










No comments:

Post a Comment